Nie chce odpalać po wymianie pompowtryskiwaczy
Zwiń
X
-
Nie chce odpalać po wymianie pompowtryskiwaczy
Witam,
Miałem problem z 2 pompowtryskiwaczami w silniku ASZ wymieniłem wszystkie 4 sztuki i auto ma teraz problem z odpalaniem. Zostały założone identyczne 4 pompowtryskiwacze, mechanik je wymienił wyjoł stare wstawił jeden przesunął auto w przód w tył, wstawił drugi auto w przód w tył i kolejne tak samo, mówi że tak rusza tym autem aby były wszystkie w jakieś tam jednej lini następnie dokręcił je wszystkie kluczem o 270 stopni, pokrywę uszczelnił czarnym silikonem i przykręcił śróbki. Auto ma następujące objawy
Jeżeli auto jest zimne po nocy to musze go kręcic około 3-4 razy po 10 sekund po czym odpali i czasami się zdarzy że po około 3-4 minutach zgaśnie i operację trzeba powtórzyć później chodzi przez 2 min jak na 3 garach i następnie juz jest ok jeździ normalnie nie gaśnie ale zdarza się że obroty falują choc nie zawsze.
Jak auto się rozgrzeje do 90stopni to odpala od razu nie ma problemu ale obroty też czasem potrafia zafalować choć nie zawsze, jeździ normalnie nie ma innych objawów, jak bym miał nim jeździć w odstępach krótszych niż 8 godzin nie było by problemu problem jest po postoju powyżej 8 godzin. Dodam jeszcze że po podłączeniu pod vag-a nie ma żadnego błędu
Może ktoś z was będzie umiał mi pomóc
-
-
g4cek, a mechanik wie, że pompowtryskiwacze jeszcze się reguluje za pomocą nakrętek na popychaczach pompowtryskiwaczy? Do tego trzeba je odpowiednio umieścić w głowicy (dla każdego cylindra są podane wymiary, jakie trzeba zachować). Jeśli gość tego nie zrobił, to nie ma prawa to dobrze działać
Auto przesuwał, żeby poszczególne krzywki wałka ustawiały się w odpowiedniej pozycji.Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
Wymiana wyglądał następująco odkręcił dekiel wymontował stare pompki nowe wsadził rekoma nic nie mierzył żadnych odległości wsadził je tak po prostu następnie wzioł klucz z takim zegarkiem i dokręcał te śrubki na pompkach o 270 stopni. Nie rozumiem tego co napisałeś
Zamieszczone przez McGan[b]g4cek[/b Do tego trzeba je odpowiednio umieścić w głowicy (dla każdego cylindra są podane wymiary, jakie trzeba zachować).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez McGang4cek, a mechanik wie, że pompowtryskiwacze jeszcze się reguluje za pomocą nakrętek na popychaczach pompowtryskiwaczy? Do tego trzeba je odpowiednio umieścić w głowicy (dla każdego cylindra są podane wymiary, jakie trzeba zachować). Jeśli gość tego nie zrobił, to nie ma prawa to dobrze działać
Auto przesuwał, żeby poszczególne krzywki wałka ustawiały się w odpowiedniej pozycji.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
g4cek, niech się doedukuje. może też ktoś poprawić i wystawić fakturę na warsztat lub naprawić przez ubezpieczenie oc warsztatu (jeśli je ma). taka wiedza niestety kosztuje. podstawa to nowe uszczelnienia (bosch ok. 100/ 4 kpl) . tyle mogę zdradzić.
piramida, wyjmując nie , ale wkładając na nowych zestawach już trzeba. oczywiście trzeba rozróżnić 2.0 od 1.9
Komentarz
-
-
robekcool, po to piszę na forum aby się dowiedzieć czegoś, podpowiedzieć i mieć sprawne auto. Nie chcę nikomu robić problemów tylko chcę mieć sprawne auto dlatego piszę na forum o moim problemie. Rozumiem że wiedza kosztuje ale forum chyba jest do przekazywanie jej za darmo w ramach życzliwości. Dziękuję wam za informację, będę w przyszłym tygodni do mechanika jechał powiem niech naprawia to co źle zrobił i zasugeruję czy jeśli nie rozwiąże problemu zwróci mi koszty ustawienia pompo wtrysków w innym warsztacie, chociaż nie lubię takich sytuacji bo nie lubię się kłócić z ludźmi
Komentarz
-
-
leszekmw, nie mówię że robekcool, nie ma racji tylko że w tym wszystkim jestem ja poszkodowany. Też jestem wkurzony bo nie dość że pompowtryski to kosztowna sprawa to jeszcze w dodatku jest gorzej niż przed ich wymianą, a koleś mówił że zna się na tym jak mało kto bo w serwisie seata w którym pracował tylko on wymieniał pompki a tu proszę jaka niespodzianka.
[ Dodano: Sob 10 Mar, 12 14:26 ]
robekcool, dopiero teraz zauważyłem w twojej stopce że zajmujesz się między innymi wymianą pompowtryskiwaczy to także pewnie i znasz się na tej robocie. Jak mi nie pomoże ten gość który to spaprał to uderzę do Ciebie jak się na mnie jeszcze nie wkurzyłeś
Komentarz
-
-
Nie wiem, żadnego błędu nie pokazuje, jak miałem uszkodzone pompki błąd był. Auto jeździ normalnie tylko słabo odpala. Generalnie mi popsuły się 2 pompki i wymieniłem 4 pompki koleś mi je zamontował są to używane pompowtryski kupione właśnie od tego kolesia co mi je montował. Powiedział że są na 100% sprawne miał całego golfa rozbitego i z niego one pochodzą. Nie wygląda na krętacza, wymieniał mi jeszcze napinacz ten koleś i zawór egr. Jak zadzwoniłem wczoraj do niego od razu odebrał tel i kazał przyjechać, mało tego po miesiącu kazał przyjechać na bezpłatne podpięcie do komputera i powiedział że zdejmie dekiel i jeszcze raz posprawdza czy na pewno z pompkami jest wszytko ok. Wydaje mi się że problem będzie w tych uszczelniaczach i w tym że nie zmierzył tych odległości w bloku silnika.
Komentarz
-
-
Sprawa wyglada następująco. Dziś zadzwoniłem się w celu umuwienia bo auto słabo pali a koles powiedział że prawdopodobnie dlatego że nie sa uszczelki na pompkach wymienione, bravo! dla niego, szkoda że wczesniej o tym nie pomyslał, powiedział że to zrobi oczywiście ale o ustawieniu pompki w odpowiedni sposób nic nie wspominał, ja tez się nie zdradzałem. Jadę w środe do niego i zobaczymy co się poprawi po tej wizycie
Komentarz
-
-
w intercarsie 36zł na jeden pompowtrysk, nie mam nigdzie zniżek więc komplet wyniesie 144pln ale nic koles nie wspominał o ustawieniach odległości, no zobaczymy co wymiana tych uszczelek da i dziwi mnie dlaczego od razu tego nie zrobił skoro dzwoniąc do niego i jak powiedziałem mu co się dzieje od razu wiedział że to wina uszczelek. Tak sobie myślę że może jak robił w serwisie nie wymieniał tych uszczelek i handlował nimi potem na allegro chociaż koszt niewielki, albo takie w serwisach oszczędności- kryzys
Komentarz
-
Komentarz